utorak, 6. prosinca 2011.

Irena Sendler

Za vrijeme drugog svijetskog rata ona je bila katolička socijalna radnica i dobila je posao u varšavskom getu. Budući daje bila Njemica, znala je o planovima nacista po pitanju Židova. Na dnu svoje torbe za alat ona je počela iznositi djecu iz geta u zadnjem dijelu svog kamioneta. Imala je ruksak u kome je skrivala veću djecu. Tu je vozila i psa kojeg je naučila lajati kad god bi joj straža propuštala kamion kroz vrata geta. Vojnici se naravno nisu htjeli zadržavati s psom koji je lajući prikrivao zvukove koje bi djeca mogla proizvesti. Irena je 1942.- 43. uspjela iznijeti iz geta i samim time spasiti 2500 djece! Nacisti su je ipak otkrili i žestoko je istukli slomivši joj i ruke i noge bila je osuđena na smrt, no uspjeli su je spasiti i skrivala se do kraja rata. Irena je zapisala imena sve djece koju je spasila i taj spisak čuvala u staklenoj boci zakopanoj ispod drveta u zadnjem djelu svog dvorišta. Poslije rata pokušala je pronaći preživjele roditelje i okupiti obitelji, ali većina njih je okonačala život u plinskoj komori.Djeca, kojima je Irena pomagala bila su smještena u domovima ili bila usvojena. 2007. godine Irena Sendler je bila nominirana za Nobelovu nagradu za mir. Nije je dobila.

Agatha Christie

Engleska književnica rođena 15.9.1890., a umrla 12.1.1976. Jedna od najpoznatijih spisateljica kriminalističke proze . Velik broj od njeznih šezdesetak romana je ekraniziran. Zanimljive priče i psihološki napete situacije,te majstorsko snalaženje u okvirima žanra, neke su od najznačajnih odlika njenih ostvarenja. svijetski su poznati njezini romaneskni junaci Jane Marple i Hercule Poirot. Pisala i drame (Mišolovka ,1952.). Važnija djela : Ubojstvo Rogera Ackroyda ; Tajni protivnik ; Ubojstvo u Orient Expressu : Smrt na Nilu ; Umorstvo u župnom dvoru ; Svjedok optužbe, Trinaest radi sreće ; Autobiografija.

Brigitte Bardot

francuska filmska glumica rođena 28.9.1934. u Parizu. Jedna od največih zvijezda u povjesti filma. Vitke figure i lijepa lica s čulnim usnama, vitalna, djetinje zaigrana, ali i drska te erotski nesputana, sredinom 1950-ih utjelovljivala je emancipiranost mlade generacije, osobito žena. Proslavila se 1956. u filmu svojega tadašnjega supruga R. Vadima I bog stvori ženu, a pored niza popularnih, ali efemernih ostvarenja, vrijednošću se ističu nastupi u filmovima U slučaju nesreće (1957.) C. Autant - Laraa, Istina (1960.) H.- G. Clouzota, Privatni život (1961.) L. Mallea i Prijezir (1963.) J.-L. Godarda. Sredinom 1970-ih napušta film i predano se posvećuje borbi za prava i zaštitu životinja.

Moj najdraži film

Moj najdraži film je Mumija.
REŽISER: Stephen Sommers
GLAVNE ULOGE:
Brendan Fraser JamesRachel Hannah WeiszJohn David Hannah

Radnja filma događa se u Kairu. Američki pustolov u potrazi je za blagom u skrivenom i u izgubljenom gradu Hamunaptra. Pridružuje mu se knjižničarka i njezin brat, a suparnici su im skupina pohlepnih Amerikanaca. Knjižničarka poznaje egiptologiju i to se pokaže presudnim kad njezina ekipa pronađe mitski grad, a zatim i tajanstveni sarkofog, ne znajuči da je u njemu mumija Imhotep. I tako knjižničarka pušta tisuču ljetno zlo na slobodu. Onda počinje borba sa mumijom.

Volim taj film gledati zbog radnje što se odvija u Egiptu. Sviđa mi se što se govori o mumijama jer me to interesira. Volim taj dio povjesti. Film je napet od početka do kraja.

ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

htio bi postati informatičar

Moja največa želja da postanem je informatičar. Možda nemam najbolje ocjene iz informatike, ali mi je želja da se bavim informatikom. Obečajem sebi i učiteljici da ću dati sve od sebe da se popravim. Nadam se da će to uspjeti. Računalo sam zavolio kada sam imao četiri godine. Mama mi je onda kupila računalo i tada sam prvi puta igrao svoju prvu igru na računalu. Pošto sam bolestan, imam alergije i astmu tako sam se više zadržavao na računalu a manje vani, jer sam na sve biljke alergičan. I tako se je razvila moja velika ljubav prema računalu. Uzor mi je bratić Gjuro koji je po zanimanju informatičar. Nadam se da ću jednog dana imati znanja u informatici  barem malo kao Gjuro ili kao moja učiteljica.

uspomena iz djetinjstva-moja prva upecana riba

Moja najdraža uspomena na djetinjstvo je odlazak na more i upecana prva riba. Tada sam završio treći razred. Sjećam se bilo je ljeto i školski praznici. Dane sam brojio do odlaska na more. Bio sam jako uzbuđen, jer mi je tata kupio ribički štap. 3 dana prije odlaska na more ja sam sve svoje stvari već spremio. Noć prije puta nisam oka sklopio, samo sam mislio kako ću pecati na moru. Napokon došlo je jutro i krenuli smo ja i moj novi ribički štap na put. Kada smo došli na more bio sam jako nestrpljiv ćim prije da krenem na pecanje, misleći da ću mami upecati večeru. Tako smo prvi dan predvečer tata i ja otišli na pecanje, ali od ulova ništa. Nije baš tako lako pecati. I tako nako dva dana napokon upecao sam prvu ribu. Mojoj sreći nije bilo kraja. Nije bilo za večeru, ali ipak ja sam sam upecao ribu.

moj hobi-nogomet

Moj hobi je nogomet.U taj sport sam se zaljubio kad sam imao 6 godina.
O njemu mi je puno govorio moj tata, koji se bavio nogometom.
Kada sam krenuo u 1 razred upisao sam se u nogometni klub NK Galgovo.Igrao sam 2 sezone.Nakon toga bila je pauza do moga 7 razreda,gdje sam ponovno upisao u klub i sada igram za stare pionire NK Galgova. Moj najdraži klubovi su : Juventus, Dinamo i Barcelona. Moji najdraži nogometaši su : Lionel Messi, Alessandro Del Piero, Luka Modrić. Kada igram utakmicu volim da sam na poziciji: lijevi vezni.